Formy płatności

Wyciąg z regulaminu sklepu atomstudio.pl dotyczący form płatności:

 

4.1. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność z tytułu Umowy Sprzedaży:

4.1.1 Karty płatnicze:

Visa
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
Maestro

4.1.1.1 Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem Blue Media S.A.

4.1.1.2 W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

4.1.2. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

4.1.3. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym - wyłącznie po wcześniejszym umówieniu. Nie prowadzimy stacjonarnego punktu obsługi Klienta.

4.1.4. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

4.1.4.1. Bank: mBank

4.1.4.2. Numer rachunku:  82 1140 2004 0000 3102 7762 9910

4.1.5 Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem PayPal.

4.1.5.1 W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 

4.1.5.2 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPal (www.paypal.com); PayPal.com – spółka PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A., 5. kondygnacja 22–24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.

 

4.2. Termin płatności:

4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności "za pobraniem" przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Zamówienie "za pobraniem" jest zamówieniem z obowiązkiem zapłaty, które klient potwierdza zatwierdzając zamówienie.

4.2.3. W przypadku gdy Klient nie odbierze zamówionej przesyłki "za pobraniem", po 7 dniach kalendarzowych od pierwszej udokumentowanej próby dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną, zamówienie będzie traktowane jako nieopłacone a płatność jako przeterminowana. Dodatkowe koszty wynikające ze zwrotu nieodebranej przesyłki "za pobraniem" oraz kosztów dochodzenia przeterminowanej płatności obciążają zamawiającego.  

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl